ارتباط سخت اهالی چهار روستا از اولین جاده در بشاگرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 2 مرداد 1394
بازدید : 594
نویسنده : فــردیـن احـمدی

ارتباط سخت اهالی چهار روستا از اولین جاده در بشاگرد

این جاده تنها راه ارتباطی چهار روستای بشاگرد است که در سال ۱۳۷۶برای اولین بار در دولت اصلاحات بازگشایی و آسفالت شد.

 

به گزارش عصر بشاگرد به نقل از بشاگرد نیوز، این جاده که تنها راه ارتباطی چهار روستای همجوار: گوروی، کارگنجی، تریش، دستگرد پیلکی است که در سال ۱۳۷۶ و در دولت اصلاحات بازگشایی و آسفالت شد، لذا با توجه به عدم نظارت کافی که متاسفانه فعلا در اجرای تمام طرح ها و پروژه های دولتی دیده می شود، این پروژه نیز نظارت کافی نداشت و پس از چند سال کاملا از بین رفت و فرسوده شد که متاسفانه مشکلات عدیده ای برای ساکنان این روستاها به وجود آورده است که حتی توی بعضی موارد منجر به تصادف و مرگ اهالی شده است.

رالی در جاده ی مرگ

اشتباه نکنید این نام یک فیلم یا اثر هنری در سینمای هالیوود نیست و یا این تصاویر از آرشیو اداره راه و شهرسازی گرفته نشده است، این جاده ارتباطی یکی از بزرگترین روستاهای شهرستان بشاگرد( دستگرد درگاز ) است.

این مسیر ۱۰کیلومتری که نزدیک به ۴۵ دقیقه تا یک ساعت زمان می برد و جدا از آن خسارات و صدمات زیادی متوجه اهالی آن منطقه است.

متاسفانه علیرغم پیگیریهای اهالی و قول مسئولین بالاخص قول نماینده ی محترم مجلس در دو سال متوالی و در حضور تقریبی همه اهالی منطقه و در روز هفتم محرم، تا کنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است (وعده توخالی و شعار).

ناگفته نماند که مسیر مرکز شهرستان تا ابتدای جاده ی روستای دستگرد که حدود ۵۰ کیلومتر است کمتر از یک ساعت زمان می برد اما از ابتدای جاده تا خود روستا که ده کیلومتر است نزدیک به ۴۵ دقیقه تا یک ساعت زمان می برد.

مشکل برق چندیدن خانوار در روستای دستگرد درگاز

به گفته اهالی روستای دستگرد درگاز در این روستا چندین خانوار از نعمت برق بهره مند نیستند و با توجه به پیگیریهای و مکاتبات از سوی شورا و دهیار و همچنین خود خانوارها انجام شده اما تاکنون هیچ اقدامی برای برق رسانی این خانوارها صورت نگرفته که همت و تلاش بی وقفه و دلسوزانه مسئولین مربوطه را می طلبد.

حسین بهرامی یکی از ساکنین این روستا می گوید: گلایه ما از مسئولین این است که متاسفانه هر وقت ما برای رفع این مشکل به مسئولین مراجعه می کنیم آنها فقط وعده می دهند و هیچ عملی در وعده آنها مشاهده نمی شود و ما همچنان با این مشکل مواجه هستیم که این موضوع خطرات و خسارات زیادی برای ما به بار می آورد.

محمد قنبری یکی دیگر از اهالی این روستا گفت: بارها و بارها مکاتبات زیادی برای رفع این مشکل انجام شده که تاکنون خبری برای رفع آن نشده  و ما به اجبار برق را از همسایه از فاصله ۳۰۰ میتری بگیرم و کابل را در زیر زمین حفر کنیم که بخاطر خیس بودن و پوسیدگی کابل چندین بار اتصال کرده و بسیاری از لوازم برقی سوخته و از بین رفت و خسارات زیادی برای ما به بار آورد که باز مجبور شدیم برق را به صورت مستقیم از تیر برق بگیریم که این هم خطرات و برق گرفتی زیادی را در پی دارد.

از مسئولین محترم مربوطه تقاضا می شود برای رفع مشکلات مذکور اقدامات لازم  را به عمل آورند تا مردم این روستاها با خیال آسوده با مرکز شهرستان رفت و آمد داشته باشند و هم خانوارهایی که برق ندارند از این نعمت بهره مند شوند.

انتهای پیام /





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخبار استان هرمزگان , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: رالی در جاده ی مرگ،وعده توخالی و شعار،اولین جاده در بشاگرد،شهرستان بشاگرد، مشکلات جاده ای، رالی مرگ ، رالی خانواده، روستاهای بشاگرد ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1308
بازدید دیروز : 1076
بازدید هفته : 2875
بازدید ماه : 2819
بازدید کل : 127952
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com